Mud Crab op Temple Street

15 juli 2017 - Hong Kong Island, China

Hoi allemaal,

Donderdag ochtend vertrokken we rond 9 uur naar Düsseldorf, we vlogen vanaf daar in 11 uur naar Hongkong. Prima reis gehad, gelukkig bijna geen turbulentie. Wel jammer helaas weinig geslapen. 6:00 landden we (00:00 Nederland). Naar een uur waren we in ons hotel, waar we vervolgens nog 3 uur konden wachten tot dat we op een van onze kamers konden gaan slapen. Even snel ontbeten nog en vervolgens in de lounge gaan zitten. Beetje gechild en soort van geslapen. Na het slapen gingen we de stad in, rijdend naar Ritz Caralton. Een super mooi hotel met echt prachtig uitzicht. Daar kregen we een overheerlijke high tea en in de tussentijd genoten we van het mooie uitzicht. Na heel lang te hebben genoten, gingen we met de taxi terug naar de markt op Temple Street. Heerlijke geuren, een hoop gekwetter en prachtige eettentjes waar je de plaatselijke delicatesse Mud Crab kunt eten. Hebben we gelukkig niet gedaan. Hidde heeft wel zijn slag geslagen op de markt. Na lang onderhandelen kocht hij eindelijk zijn coole fidget spinner, zijn dag kon niet meer stuk. Lekker avond gegeten in het hotel en gedouched en toen gingen we eindelijk lekker slapen!