Mud Crab op Temple Street

15 juli 2017 - Hong Kong Island, China

Hoi allemaal,

Donderdag ochtend vertrokken we rond 9 uur naar Düsseldorf, we vlogen vanaf daar in 11 uur naar Hongkong. Prima reis gehad, gelukkig bijna geen turbulentie. Wel jammer helaas weinig geslapen. 6:00 landden we (00:00 Nederland). Naar een uur waren we in ons hotel, waar we vervolgens nog 3 uur konden wachten tot dat we op een van onze kamers konden gaan slapen. Even snel ontbeten nog en vervolgens in de lounge gaan zitten. Beetje gechild en soort van geslapen. Na het slapen gingen we de stad in, rijdend naar Ritz Caralton. Een super mooi hotel met echt prachtig uitzicht. Daar kregen we een overheerlijke high tea en in de tussentijd genoten we van het mooie uitzicht. Na heel lang te hebben genoten, gingen we met de taxi terug naar de markt op Temple Street. Heerlijke geuren, een hoop gekwetter en prachtige eettentjes waar je de plaatselijke delicatesse Mud Crab kunt eten. Hebben we gelukkig niet gedaan. Hidde heeft wel zijn slag geslagen op de markt. Na lang onderhandelen kocht hij eindelijk zijn coole fidget spinner, zijn dag kon niet meer stuk. Lekker avond gegeten in het hotel en gedouched en toen gingen we eindelijk lekker slapen!

xxx ons vijfjes

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Opa en oma:
    16 juli 2017
    Hoi allemaal,

Het is hier nu zondagmiddag 12 uur. Hebben net ontbeten!
    Fijn dat Hidde nu zijn speeltje heeft kan hij de dag wat rustig doorbrengen.
    Je moet wat in de vakantie.
    Wel lang zo'n reis, als we snel tellen was je zeker 20 uur verder voor je weer kon rusten.

Geniet er van! en tot horens xxx ons!
  2. Berti:
    16 juli 2017
    Leuk begin van jullie vakantie daar in HongKong. Lekker zo'n superchique high tea bij Ritz. Kun je nog lang op teren...!
    Inmiddels zijn jullie onderweg naar Australie voor het vervolg, hartstikke leuk.
    Hier alles helemaal oke!
    Liefs xx