Daar gaan we dan...

12 juli 2019 - Schiphol, Nederland

Hee lieve allemaal,

Daar zitten we dan, ingecheckt, door de douane en nu lekker koffietje bij de Starbucks. Over 2 uurtjes mogen we boarden en gaat de reis echt beginnen. Acht uur lang vliegen naar Nairobi. We komen daar om 21:50 aan, waar we vervolgens 10 minuutjes naar het Hilton hotel moeten rijden. Daar kunnen we even lekker bijkomen en lekker slapen en morgenochtend worden we weer om 8 uur op gehaald door onze driver/ranger, door wie wij 2 weken lang worden gereden. Vier/vijf uurtjes rijden naar Amboseli, waar we als we willen al meteen op safari kunnen gaan. We hebben er zin in!

Dikke kus 😘

Ohja, bekijk de leuke foto nog even van onze geweldige ouders😉😉

1. Anne-Marie:
    12 juli 2019
    Hehe! Fijn dat het moment van jullie vakantie eindelijk daar is, heel veel plezier en genieten met elkaar!
  2. Miriam:
    Yeah, veel plezier allemaal en geniet lekker! 🙈😘
  3. Diny:
    12 juli 2019
    Nu wordt het pas echt met die hoeden op!
    Jullie zijn er klaar voor! Goede vlucht en dan de bush in!
    Geniet ze, 😘😘 🙊🦒🦓
  4. Berti:
    12 juli 2019
    Het begin is gemaakt en zo te zien zit de stemming er al goed in! Goede reis en dan lekker gaan genieten!