‘Do you want to taste my chocolate balls?’

Hee allemaal,

We zijn er hoor! Vrijdag 8 uur gevlogen naar Nairobi, prima vlucht. Gelukkig amper turbulentie, waardoor ik, Lotte, dit keer niet hoefde te kotsen.😉In het begin wel even schrikken door een blikseminslag, waarbij we een harde knal hoorde. Maar we leven nog! Vervolgens heel lang wachten op het vliegveld voor de douane en vervolgens onze koffers. Daarna naar het hotel, gegeten en gaan slapen. De volgende ochtend werden we vroeg opgehaald. We moesten 4 uur lang rijden naar Amboseli. Onderweg hebben we heel veel gezien. Drie mensen op één scooter, overstekende geiten, springende mensen uit een bus en nog vééééél meer. Heel indrukwekkend.

Eenmaal aangekomen bij het park, hadden we bij de eerste stop meteen stuk of 6 Masai voor de auto. Ze wilde van alles verkopen. ‘Mooi ding, mooi ding’ riepen ze toen ze doorhadden dat we uit Nederland kwamen. Bij het resort hadden we lekker gelunched. Heel veel lekker eten hebben ze hier en vooral de toetjes, he mam. 😉Cheesecake, bread en butter pudding en heerlijke chocolade balletjes. ‘Do you want to taste my chocolate balls?’ werd er gevraagd aan Veer. Ja, toen was ze wel even stil..... Om half 5 gingen we op safari, waar we prachtige dieren hadden gezien bij zonsondergang.

Vanochtend mochten we lekker vroeg ons bed uit, want om half 7 vertrokken we weer vanuit het resort voor de volgende game drive. Weer echt hele gave dieren gezien en mooie foto’s gemaakt. Olifanten, giraffen, hyena’s, leeuwen en nog veel meer. Om 9 uur waren we weer terug en hadden we lekker ontbeten en nog lekker geslapen. Nu zitten we heerlijk buiten, met prachtig uitzicht. Over een uurtje gaan we weer op safari waar we hopelijk en vast weer heel veel moois gaan zien.

Dikke kus xx

Ohja, we hebben er nog wat foto’s opgezet.

1. Anne-Marie:
    14 juli 2019
    Gaaf!!!! En wat een mooie foto’s, we genieten mee!
  2. Opa en oma:
    14 juli 2019
    Heel veel herkenning.! Lekker genieten en je kunt er ook lekker eten. Zijn benieuwd naar jullie ervaringen. Liefs OenO xxx
  3. Mieke:
    14 juli 2019
    Wat leuk ik geniet er zelfs van