Op reis.

28 juli 2015 - Bogor, Indonesië

De eerste vlucht was prima!

We hadden hele luxe tv'tjes, ieder een eigen.
Hidde kon lekker doorgaan met zijn Dubaise FIFA, mama keek natuurlijk.... Sound of Music voor de 428ste keer, maar zo schieten de 6 uur naar Dubai wel op. En papa, die speelde samen met Lotte Yahtzee. Veerle: snurk, grr.

Toen een paar uurtjes wachten in Dubai, Veerle heeft nog een sjeik gescoord..

Op de tweede vlucht veel turbulentie.
Iedereen misselijk behalve papa.

Moesten lang wachten op onze koffers, maar jawel gelukkig waren ze er.
Toen nog onze chauffeur gezocht & als toetje nog 2 uur rijden in de file naar Bogor.
Veel krottenwijkjes langs de weg, best wel triest.

Heerlijk gegeten ( hé pap!)  in het hotel & toen was iedereen bekaf. ( ohja die sjeik hebben we in Dubai gelaten...!)

Kijk vooral ook even naar onze foto's!

Lieeeefs! Xxxxx

1. Sandra Van De Hulsbeek:
    28 juli 2015
    Ola, klinkt goed allemaal, vooral die sjeik...hoop dat jullie veel mooie dingen zien en veel gezelligs meemaken..(en dat iedereen het eten lekker vindt..) dikke kus van ons xxx
  2. Opa en oma:
    Lieve allemaal, jullie slapen denk ik nu al. Dubaitijd: 11 uur in de avond. Lekker uitrusten en er zal beslist iets lekkers te eten zijn. Ik heb op de site van het hotel gekeken. Moet lukken!