Wisten jullie dat...?

18 augustus 2015 - Sanur, Indonesië

Lieve allemaal,

Tja, tijdens deze laatste dagen aan het strand maken we niet meer zo heel veel mee natuurlijk. We kennen de menukaart van Puri Santrian van buiten, maken lol met de obers en liggen aan het zwembad.

Toch zijn er nog een paar avontuurtjes die we nog niet hebben gedeeld met jullie en die we jullie zeker niet willen onthouden. Dus heet onze laatste blog: Wisten jullie dat...?

Wisten jullie dat:

• Alberdine op een glibberig rijstveld aan een bamboeboom boven een riviertje heeft gehangen.
  • Robert toen helemaal niets deed. Hidde zijn shirt haar gered heeft.
  • Het schoonmaken van het zwembad in Lovina wel erg heel lang duurde.
  • (Omdat) Lotte ongelofelijke sjans had met een zwembadschoonmaker.
  • Veerle de bandleden helpt als ze even hun tekst kwijt zijn.
  • Robert iedereen in Sanur zijn bvbs heeft laten zien tijdens het peddelen.
  • Hidde nog steeds heel goed kan balletten.
  • André Hazes ook in Sanur erg populair is (filmpje!)
  • Dikke Japaners heel goed kunnen dansen op muziek van Elvis Presley.
  • Strandharken een beroep is in Indonesië.
  • Als je 80 bent en een oude kop hebt je nog prima fotomodel kunt worden hier (Voor de opa's: zie foto mannetje op rijstveld. Voor de oma's: zie foto koffievrouwtje.).
  • Robert nog steeds niet is bijgekomen van zijn dure Batik schilderijen.
  • Hidde daarentegen wel heel goed kan onderhandelen.
  • Als je één keer klaagt over de Ceasarsalade je daarna drie dagen korting krijgt.
  • Alberdine volgende week ook in Nederland 'Miss Robert' genoemd wil worden.
  • Lotte niet mee naar huis komt omdat ze als masseuse aan de slag gaat hier in de Spa...
  • Veerle al aan haar derde flesje zonnebrand toe is.

Liefs van ons vijven en tot in Nederland, xx

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Diny:
    18 augustus 2015
    Lieve allemaal,
    Nou, daar moet nog wel wat meer over gepraat worden met jullie! Daar staan nogal wat verrassingen in! Hidde ballet, Lotte sjans, Alberdine Miss Robert, Veerle die het duur maakt met de zonnenbrand en Robert die Alberdine aan een tak liet hangen, het is nog al! En hoezo wij fotomodel? We zijn nog geen 80 ! En hebben (nog) geen oude kop! Liefs, xxx Odi
  2. Opa en oma:
    20 augustus 2015
    Wisten jullie dat.....
    *wij jullie goede reis toewensen (per app al gedaan);
    *het eigenlijk voor jullie jammer is, maar wij heel erg blij zijn dat jullie weer aan de terugreis gaan beginnen;
    *vier weken best lang is.., net zo goed als 2x2 dagen in de lucht hangen;
    *wij blij zijn dat we in 2015 leven en met jullie konden face timen;
    * wij van jullie reisverhalen genoten hebben, behalve dan van dat ene spannende verhaal;
    *jullie eerst weer goed bij moeten slapen/rusten;
    *wij blij zullen zijn als het zondag de 23ste is;
    *onze Veerle dan 16 wordt!!! Wouw!!!!
    *zij haar koffer niet uit hoeft te pakken, omdat zij slechts op "doorreis" is, en het eerste beste vliegtuig weer terugneemt;
    * het ondertussen 20 augustus is en jullie, zij het met veel turbulentie maar wel veilig, op Schiphol geland zijn;
    * wij op dit alles, zondag een borrel komen drinken onder het genot van jullie enthousiaste verhalen enz. enz.
    * wij jullie groeten, nu stoppen en zondag verder praten
    OenO xxx