Dol fijn

14 augustus 2015 - Sanur, Indonesië

Lieve allemaal,

Vanmorgen vroeg opgestaan. Om 6 uur al op boot om dolfijnen te spotten.
Een stukje varen in een smal bootje, klotsend over het water, daar hadden wij het wel voor over. Eindelijk zagen we dan dolfijnen boven het water uit steken. Een stuk of 40 bootjes zetten hun motor hard aan. 'There, there!' riep iedereen. Met volle vaart naar de dolfijnen. We vroegen ons af of dat de dolfijnen bang werden door die 40 harde motors, zo jaag je ze toch juist weg? Het was erg mooi en bijzonder om ze te zien, wat zijn het toch een mooie dieren! Zeker weten wel 80 dolfijnen gezien (als het niet meer was).

Daarna heerlijk ontbeten, koffers ingepakt en nog heerlijk genoten van ons privé zwembadje. Bruin/Verbrand zijn we zeker wel!

Vervolgens 3 uur gereden naar Sanur. 'We zitten toch niet in Joris en de Draak?' vroeg ik met een half slapen hoofd terwijl we in de bergen reden.

Nu zitten Veerle, Hidde en ik (Lotte) aan het zwembad, fris windje maar wel lekker. Toen net al een heerlijke high tea op met scons, bitterballen (nou ja, bitterballen?), crème bulea en nog veel meer lekkere hapjes.

Vanavond eten aan het strand (hoop ik) en lekker op tijd naar bed. Morgen even relaxen (denk ik).

Liefs ons alle vijf.❤️

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Opa en oma:
    14 augustus 2015
    Wat een leuke ervaringen allemaal, maar wel vroeg je bed uit. Zoiets hebben wij in z Afrika ook eens gedaan. Ik zie dat jullie op jullie laatste bestemming zijn. Dat werd volgens mij nog 5 dagen relaxen. Goed uitrusten alvorens aan de terugreis te beginnen. Maar daar zullen we het nu nog niet over hebben. Ik vind dat je een leuk verslag hebt geschreven en mooie foto's. Hoe moeilijk het ook is om op het juiste moment te knippen. Weet je nog in het Dolfinarium.. Lieve groeten OenO xxx