Voorkeursbehandeling.

31 juli 2015 - Samarang, Indonesië

Gisteren vroeg opgestaan om met de auto naar Bandung te rijden.Tijdens deze lange rit zagen we prachtige theeplantage's maar ook veel armoede.

Rond 2 uur een snelle hap bij de Mac.                                                                          Daar kregen we een voorkeurs behandeling, omdat we blank zijn. Zoals een privé parkeerplaats vooraan bij de Mac terwijl de rest gewoon naar achtere moet rijden?                                    Heel apart vonden wij dit....

Toen we eindelijk bijna aankwamen reden we langs het huisje van onze taxichauffeur.  Daar zagen we zijn 2 kleine kinderen & zijn ze vrouw in een klein huisje zitten.              Toen snel iets gegeten in het restaurant. Vervolgens kwamen ze met een bootje naar ons huis toe gevaren, met grappige Indonesische muziek erbij. We kregen een 'snack' gembersoep met broodballetjes... De vissen vonden dit ook erg lekker .

De volgende ochtend, prima ontbeten & lekker rustig aan gedaan.                                      Toen zijn we met ons eigen bootje om het meer gevaren.                                                   Daarna hebben wij 'ik en Veer' genoten van een heerlijke massage.

Net lekker gedoucht zo eten & dan weer heerlijk slapen.

Dikke kus Lot & Veer.

1. Opa en oma:
    1 augustus 2015
    Goedemorgen, zaterdag 1augustus!!!!
    Als ik dit zit te schrijven is het hier midden in de nacht. 02.00 uur. Netw terug van een kaartavondje (w
  2. Opa en oma:
    1 augustus 2015
    Net terug van een kaartavondje dus. Altijd fijn weer een berichtje van jullie. Mooie foto's en we zien wel wie er met Kerstmis overkomt. Spannend ook die verhalen. Hier alles oké. Hoe warm is het eigenlijk bij jullie?
    Wij gaan nu slapen jullie beginnen bijna weer aan een nieuwe zaterdag. Fijne dag en tot gauw liefs OenO. Xxx